2016. május 6.

Tizedik fejezet (End)



Sokan mondták egy idő után valami nincs rendjén velem amióta vele vagyok, ebben csak az az érdekes, hogy barátnőim hajtogatták jöjjek össze vele, most meg ide jutottunk, ők beszélnek le róla. Már ha egyedül találnak, az pedig elég ritka mostanság. Majdnem minden egyes pillanatot együtt töltöttünk, Kanato nem akart egy percre se egyedül hagyni, folyton körülöttem ólálkodott, mint egy sas aki vigyáz kis fiókájára, ez pedig engem egyáltalán nem zavart. Úgy éreztem mellette biztonságban vagyok, voltak neki furcsa pillanatai, viszont megesküdött rá, hogy vigyázni fog rám ameddig csak él, ezért cserébe csak egy kis dolgot kért tőlem, adjak a véremből. Ezt se pontosan kérte, inkább kötelezőnek tartotta ha már együtt vagyok vele, én pedig ha nem akartam kikapni tőle muszáj volt engedelmeskednem, mondjuk ha annyira ellen is akartam volna állni teljességgel lehetetlen, hiszen sokkalta erősebb nálam.
Ahogy egyre teltek a hónapok én annál jobban beleszoktam ebbe a kapcsolatba, nekem minden normálisnak tűnt, még azt sem vettem észre a jegyeim mennyire leromlottak, milyen kevés időt töltök barátaimmal és szüleimmel, csak egy vámpír lebegett a szemem előtt, Kanato. Mániákus? Lehet. Nem tűnt fel nekem az ilyesmi, csak örültem amiért valaki végre NEKEM szenteli az összes figyelmét, szinte él hal értem…Semelyik barátnőm sem tudja milyen borzalmas volt nekem végignézni ahogy a fiúk szinte sorban állnak értük, én meg addig szerencsétlenül a háttérben mosolyogtam. Nem mondom, hogy félig nem az én hibám, ha nem lettem volna annyira antiszociális akkor mostanra már nekem is lenne egy normális barátom, mert azért bárhogy nézzük, Kanato cseppet sem normális. Legtöbbször tényleg megijesztett, viszont…azok a pillanatok amiket együtt töltöttünk, mikor senki sem látott minket, azok voltak a legszebbek.

- Kanato-kun. – motyogtam teljesen fáradtan, mint aki egész éjjel nem aludt. – Azt hiszem éhes vagyok, kaphatok valamit? Kérlek…
- Hmpf, mindjárt jövök, maradj itt. – unottan felállt a helyéről, majd mackójával együtt elindult kifelé a szobából. Pislogva néztem utána, a kiváncsiságom persze pedig megállíthatatlan, ezért elkezdtem nézelődni a szobájában, de mikor már az sem volt elég érdekes kimozdultam a félig kivilágított folyosóra.

A lámpák pislákoltak akárhányszor elsétáltam mellettük, én pedig majdnem minden ablaknál megálltam, hogy kinézzek rajta, mert olyan gyönyörű innen fentről a kilátás. Mikor a hatalmas lépcsőhöz értem megpillantottam Kanato testvérét, Laitot. Az arcán most nem volt az a szokásos csibész mosoly, mint általában, inkább aggódó, vagy komolynak tudnám leírni, semmiképp sem pozitív. Kíváncsian mentem hozzá megkérdezve mi a baja, de nem válaszolt semmit, legalábbis nem úgy válaszolt, hogy halljam, mivel magának motyogott valamit, utána felfelé kezdett sétálni üres tekintettel. Nem értettem ezt a megnyilvánulását, de sokat nem is gondolkodtam rajta, inkább mentem tovább, míg meg nem pillantottam egy hatalmas ajtót. Lenyűgözve figyeltem milyen gyönyörű motívumokat véstek rá, persze egyet sem értettem belőle, valamilyen íráshoz hasonlított. Volt ott olyan ami inkább egy napra hasonlított, másik meg babára…ujjaimmal óvatosan végigsimítottam a felületét a fának mikor magától kinyílt mindkét ajtó. Sötétség tárult a szemem elé én pedig viaskodtam önmagammal menjek-e be vagy sem. Eszembe jutott Kanato mennyire ideges lesz, ha nem talál a szobájában, annyira nem is mertem belegondolni, inkább engedtem a lábaimnak vigyenek be a helyiségbe.
Rögtön tűz gyulladt ki amint beraktam a jobb lábamat a hideg padlóra. Tátott szájjal néztem körbe, miközben tovább sétáltam egyenesen előre. Jobbra meg balra gyönyörű babák voltak üvegkeretbe zárva, mind menyasszonyi ruhát viselt, mintha porcelánból készültek volna. Nem tudtam hogy kerültek oda, de lenyűgözően néztek ki, sose gondoltam volna, hogy a fiúk tartanak egy ilyen szobát is, ráadásul ennyi babát. Teljes kollekciót helyezte ide le, ráadásul tökéletesen rakták őket egymás mellé és fel is öltöztették. Közelebb egyikhez sem mertem odasétálni, megtartottam a tisztes távolságot miközben megakadt a szemem egy nem odaillő darabon. Összevont szemöldökkel léptem előrébb, de amint eléggé mellé értem és megláttam mi az hirtelen megtorpantam. Nem is éreztem a lábaimat, sőt, semmit. Álltam, mint aki odafagyott miközben néztem egyenesen a babát aki ijesztően hasonlított Daichira…Még a ruhái is hasonlítottak, de el nem tudtam volna képzelni miért és hogy került ide a mennyasszonyok közé. Pár perc után úgy tűnt visszatért a vérkeringésem minden egyes porcikámba ezért hátráltam egy kicsit egészen addig míg meg nem hallottam egy hangot.


- Miért?...Miért? Olyan jó volt minden. Boldogok voltunk, nem, Sako-chan? Miért kellett le gyere? – motyogásnak hallatszott a hangja, de így is közelinek tűnt. Nagyokat pislogva fordultam hátra Kanato szomorú tekintettel nézett rám szemeiből pedig patakzottak a könnyek. Nem tudtam mire érti amit mondott, de mielőtt megszólalhattam volna folytatta tovább. – Mindent megtettem érted. Azt akartam, hogy örökké együtt legyünk. MIÉRT KELLETT MINDENT ELRONTANOD, MI?!
- K-Kanat…
- Tch, ne merj félbe szakítani! – jobb kezével felpofozott én pedig a hatalmas ütéstől leestem a földre. A fájdalom rögtön jött a csapás után, hitetlenül emeltem egyik tenyeremet a lüktető arcomhoz, s közben ijedten néztem Kanatot ahogy egyre idegesebb lesz.
- Ha az a Daichi nem lett volna hamarabb enyém lettél volna! Csak az útban volt, olyan undorítóan mért végig mikor nem figyeltél, ha nem lépek közbe még a végén be is vallotta volna az érzelmeit neked, hah! Még csak annyi kell. Vicces, mi? Azt hitte legyőzhet engem. EGY VÁMPÍRT. HAHAHAHA-HAHAHAHA….hah. De most vége…Véged.


***


- Hogy szabadult ki akkor, hölgyem?
- Rohantam. Ahogy csak a lábam bírta. Nem…nem tudom miért engedte. – félve tekintettem bal oldalra, bár csak egy pillanatig tartott az egész elkaptam Kanato tekintetét. Végig azt a helyet fixírozta ahol én ültem, pedig az üvegen keresztül nem láthat, mégis úgy tűnt mintha folyamatosan engem nézett volna kifejezéstelen tekintettel, az előtte ülő rendőr pedig hiába magyarázott valamit neki.
- Értem…Köszönöm a vallomását. Inkább menjen most feküdjön le egy kicsit, pihenjen. Ezzel már be tudjuk zárni.
- Biztos? – azt hittem a sírásnál már rég túl estem, sajnos úgy tűnt még jócskán potyognak a könnyeim a szemeimből. Féltem, egyenesen rettegtem. Nem tudtam biztosra valaha vége lesz ennek a rémálomnak. Kanato mosolya azt árulta el sose lesz vége. Soha.






Hellooo, kedves kis olvasók! Ezt a kisebb novellát is befejeztem, remélem tetszett nektek, továbbra is várom a véleményeket/kritikákat, hogy a következők csak jobbak legyenek. Legyen egy szép napotok és további jó olvasást, azoknak akik még maradnak egy kicsit az oldalon. Puszii <3

xoxo Málna









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése