2015. november 21.

Huszonkettedik rész

- Melyikőtök ajánlotta Samuelt?
- Én, uram.
- Indokold.
- Bár Samuel nagyon forrófejű a harcban és türelmetlen, tökéletesen együttműködik másokkal és precízen dolgozik, nem mellesleg szereti a rendet, ezért jobban fog takarítani mint mi, uram. – feleltem mosolyogva, majd megkérdeztem miért érdekli.
- Tch, én is őt akartam választani.
- Oh… - ekkor egy kellemetlen csend nehezedett ránk, türelmesen vártam, hogy elküldjön, de nagyon úgy nézett ki annyira megfeledkezett a létezésemről, hogy egy ideig itt állhatok, ezért megfordultam és kifelé kezdtem sétálni mikor megint megszólított.
- Ki mondta hogy elmehetsz, kadét Ria?
- Uhh senki, uram.
- Csináljon nekem egy fekete teát, és előre szólok ha szar akkor újra kell csinálja.
- Igenis, uram. – kifelé menetelve megjegyeztem magamban, hogy holnap ezért meg fogom ölni Erent, mégis hogyan gondolja, hogy egyedül hagy ekkora nagy szarban?

     Persze, bezzeg ha ő lett volna itt most én nyugodtan beszélgethetnék anyáékkal és ennék abból az illegális húsból amit folyton valahonnan csempészik és még nekem sem mondják meg honnan van. Nagyokat ásítva csináltam meg a teáját és megpróbáltam úgy ízesíteni ahogy ő szereti, aztán eszembe jutott, hogy fogalmam sincs hogyan szereti ezért megvonva a vállamat visszamentem a tálcával óvatosan benyitva, de azzal a hévvel majdnem el is ejtettem az edényt mikor megláttam Levi milyen állapotban van. Az asztalán feküdt és szuszogott miközben egy csomó irat ráesett és mellé a földre. Óvatosan leraktam a tálcát a földre és fel kezdtem szedni a papírokat, miközben le se vettem a szemeimet a fel-le emelkedő testéről, ebben a pillanatban sokkal emberibb volt, mint eddig bármikor. Mosolyogva helyet csináltam az iratainak az asztalon és elővettem egy üres papírt, hogy írjak neki egy üzenetet, majdnem elnevettem magam, hihetetlen milyen fáradt, pedig nem is látszott a mozgásán és a beszédében sem. Leraktam a cetlit a tálcára és bezártam az ablakot nehogy megfázzon megint a hűvös szél miatt, ekkor halkan felnyögött és elfordította a fejét. Éreztem ahogy az arcom kezd elvörösödni, de hamar megráztam a fejemet és ott hagytam, nem szabad ilyen dolgokra gondoljak hiszen ő egy tizedes én pedig egy szerencsétlen kadét vagyok, ráadásul ahogy Mikasa mondta egy évvel ezelőtt, több mint 20 évvel idősebb nálam, nem normális ha arra gondolok milyen jó lenne mellette aludni és hozzásimulni az izmaihoz és…agy. Állj le.

Másnap nem keltem fel a legkellemesebben, ugyanis lerántották rólam a plédet és rázogatni kezdték a vállamat. Kótyagos fejjel néztem Erenre, aki ezek szerint úgy gondolta felkelt reggel és ezzel egy időben még a vacsorámat is kirázza belőlem. Eltoltam a kezét és megtöröltem a szemeimet, fogalmam sem volt mire ez a nagy felhajtás, de látszott rajta, hogy teljesen izgalomban van, teketória nélkül meg is osztotta velem miért lett ennyire tele energiával. Lecsitítottam és kiküldtem a szobámból, hogy nyugodtan felöltözzek addig pedig hallgattam ahogy anyának meg apának magyaráz, akik teljesen ugyan olyan energikusan üdvözölték és örültek amiért lejött hozzám az egyik barátom. Sóhajtva kibogoztam a hajamat és megráztam utána kiléptem a szobából Eren meg rögtön nekem esett újból.

- Nem fogod elhinni mi történt Ria!
- Jó reggelt. – köszöntöttem szüleimet akik rám mosolyogtak utána Erenre. Elkezdtem egy kenyeret kenni vajjal és teát készíteni, miközben társamnak be nem állt a szája.
- Levi már ma befog mutatni Samuelnek és Haroldnak! Azt mondta, hogy menjünk hozzá 9-re és nehogy elkéssünk mert szétveri a seggünket, de milyen király már, hogy rögtön be tudta szerezni őket! Azt hittem másokat fog választani, de kiderült, hogy meg van elégedve azokkal akiket mi néztünk ki, gondoltad volna?
- Igen, mondta este mikor levittem hozzá a dossziét. – motyogtam még mindig kábán. – Apa hány óra?
- Nyolc kincsem.
- Eren mi a francot keresel itt nyolckor mikor kilencre kell menni?! – idegességemben jobban megszorítottam a pirítóst aminek köszönhetően kissé ketté tört anya pedig rám szólt, hogy egy hölgynek nem így kellene beszélnie egy férfi vendéggel.
- Gyere ülj le és reggelizz Eren drágám. Olyan kis sovány vagy.
- Anya nem mindenki aki sovány egészségtelen…
- Köszönöm Mrs. Riggs. – vigyorgott Eren és leült mellém én pedig megrúgtam az asztal alatt úgy hogy ne vegye észre senki. – Aucs!
- Még mindig nem válaszoltál a kérdésemre.
- Ria mióta vagy ilyen durva velem?
- Amióta túl korán keltesz és TE keltesz. – sóhajtottam és elkezdtem befelé kebelezni a reggelimet míg anya lerakott egy jó nagy adag ennivalót vendégünk elé.

Most már teljesen fel kelve álltunk a tizedesünk előtt én pedig próbáltam leállítani a heves szívdobogásomat, de valahogy nem ment. Az agyamat a feladatra állítottam csakhogy folyton elkalandozott olyan helyekre ahova nem kéne gondolnom, ezért mindig kicsi piros folt jelent meg az arcomon mikor eszembe jutott kiről ábrándozok és hogy az a valaki épp előttünk áll és szid minket amiért elkéstünk. Bár korán keltett fel ez az idióta mégis sikerült elkésnünk, mert út közben összefutottunk egy nagyon kétségbeesett Arminnal aki szinte poszt traumatikus sokkban volt Hanji kísérletezései miatt. Hevesen mesélt miket élt át és mennyire tönkretette ez a tinédzser korát és a jövőjét mi meg próbáltuk legjobb belátásunkhoz híven megnyugtatni és beszélgettünk vele kicsit többet, mint kellett volna, ezért fél órás késéssel érkeztünk, bár én az elején arra gondoltam inkább fel sem tűnök, de akkor Eren eszembe jutatta mi történt nem rég mikor félelmemben nem jelentem meg az egyik parancsára. Hihetetlen, ahogy szid az is szexi tud lenné, mégis mikor lett ilyen dögös és mi a baj velem amiért ilyenekre gondolok, te szent szar! Kész, most már biztos, hogy bejön nekem, pedig egy jó ideig azt hittem csak bebeszélem magamnak, vajon mióta tart ez az ön ámítás?

- Mindegy – dörzsölte a halántékát feladva a fiatalokba vetett reményét. – Jackson és Arrington kint várnak az udvaron már egy jó ideje, menjünk kölykök.
- Igenis!

Mikor kiértünk két nagyon unott fiúval találtuk szembe magunkat míg meg nem láttak minket, akkor rögtön szalutáltak és elkezdődhetett a bemutatkozások sorozata. Előre sejtettem, hogy jóba leszünk egymással, hiszen mindketten barátságosak és kedvesek ráadásul ugyan annyira féltek Levitől mint mi, tehát remek csapat leszünk. A tizedes nem szerencsétlenkedett, rögtön ki is osztotta az első parancsát nekünk, mi szerint segítenünk kell a Katonai Alakulatnak, mivel nemrégiben találkoztak pár titánnal miközben kifelé mentek a városból és nem lehet tudni, hogy hogyan kerültek oda. Mindannyian elindultunk azon az úton ahol mondták, hogy titánokat láttak és közben vidáman beszélgettünk mintha piknikezni mennénk.

- Te jó ég egy titán! – mutattam ijedten az erdők felé Sam pedig felsikoltott, mint egy lány. Nem bírtam tovább, rögtön elkezdtem hahotázni míg meg nem éreztem egy csapást a tarkómon, a tizedes lángoló tekintettel nézett fel rám, ennek ellenére úgy éreztem magam mintha én lennék az alacsonyabb.
- Ria mi a szart viccelődsz annyit, ez komoly dolog. Nem lehet tudni betörték-e megint a falat, te meg itt szerencsétlenkedsz, mint egy szar darab!
- Elnézést uram… - Sam a háttérbe kárörvendően nevetett, de hirtelen elsötétült a tekintete. Megfordultam és szembe néztem egy titánnal ahogy az rohan felénk, körülbelül 4 méteres lehetett, ezért nemes egyszerűséggel én is felé kezdtem rohanni és egy fa segítségével megkerültem majd kivágtam egy jó nagy darabot a tarkójából. A lábamat a fejére helyeztem és leestem vele együtt a földre, míg Sam és Harold kerek szemekkel nézték ezt végig Eren pedig úgy bólogatott, mint apám mikor először elkezdtem sétálni.
- Oy Ria-san, vigyázz! – a kardokkal együtt megfordultam és ezzel egy időben ledaráltam a tinánnak a fél fejét amivel épp be akart kapni, majd gyorsan végeztem vele is még  mielőtt regenerálódhatott volna.
- Ez sok. – kommentáltam miközben leszálltam az égő titánról. – Már most sokan vannak pedig még oda se értünk.
- Eren, menj és kérj erősítést, addig mi megyünk tovább. Itt nagyobb szar van mint ahogy azt leírták a mocskok. – Levi előhúzta a kardjait és előrement, mi pedig követtük ugyancsak előhúzott kardokkal. Már elég mélyen bent voltunk az erdőben, de eddig nem találkoztunk több titánnal, ennek ellenére harci helyzetben sétáltunk és figyeltünk minden rezdülésre. Harold felugrott egy magasabb fára és onnan nézett körbe hátha könnyebben lát valamit, de csak annyit tudtunk meg, hogy egy falu van nem sokkal előttünk titánt pedig sehol se találni. Szótlanul mentünk tovább, míg el nem értünk az említett helyiséghez, ekkor a lélegzetem elcsuklott…a legtöbb ház romokban állt és halott emberek feküdtek össze-vissza a földön, vér öntött el szinte mindent. Óvatosabban sétáltunk befelé a faluban miközben kerestünk túlélőket, de ezek szerint egy sem maradt, vagy azok elszaladtak valamerre messzire. Felnéztem a hegyek felé és felkiáltottam mikor megismertem kik vannak ott.
- Heichou ( tizedes ), ott van Hanji tizedes a csapatával! Azt mondták, hogy ma indulnak el ide mert volt valamilyen rengés és a túlélőket viszik hozzánk.
- Tch, persze. Arra megyünk.

Mosolyogva rohantam oda Mikasahoz miután szalutáltam Hanjinak és szorosan megöleltem a lányt, ő pedig kifejezéstelen tekntettel megsimogatta a fejemet ami annyit jelentett nála, hogy örül amiért életben vagyok, de most már hagyjam békén. Eleresztettem és bemutattam a többieknek, de ő inkább arra volt kíváncsi hol van Eren, ezért elmagyaráztam neki a helyzet állást miközben hevesen kezdett dobogni a szívem mikor megláttam Levi hogy söpri félre a tincseit a szeméből. Ajkamba haraptam és inkább elfordultam tőle barátnőm felé, de ez se volt helyes döntés, mivel Mikasa gyanúsan méregetett szótlanul, csak ennyi is elég volt ahhoz, hogy robbanjak. Halkan elmondtam neki a fejleményeket amire nem rég jöttem rá ő pedig fáradtan sóhajtott erre.

- Túl szép is lett volna.
- Micsoda?
- Semmi…menjünk a többiekhez, úgy tűnik kieszeltek valamit erre a borzalmas helyzetre.

Három csoportra leszünk osztva egészen addig míg meg nem érkezik a másik csapat, az egyiket Mikasa vezeti a másik kettőt pedig Levi és Hanji. Be lettem osztva barátnőmmel együtt egy számomra ismeretlen emberrel, kiderült mindhárman erős harcosok vagyunk, hamar rájöttünk miért vagyunk mi egy csapatban, a titánok ellen fogunk harcolni akik véletlenül erre tévelyegnek. Sóhajtva felugrottunk a hegynek a falára és onnan figyeltük a terepet, míg az egyik csoport felderítette a falak állapotát a másik pedig ugyancsak a titánok ellen indult. Innen látszott melyikük megy merre, így könnyen szemmel tudtam tartani őket ha esetleg valamelyik titán megtámadja őket valamilyen váratlan helyről, viszont hiába féltettem őket, ugyanis profin elbántak mindegyikkel, nekünk nem nagyon maradt semmi dolgunk egészen addig míg a fejünk felől le nem ugrott a földre egy Abnormális. Mikasa rögtön elkiáltotta magát, hogy menjek utána ezért lerohantam a falon és kikerülve támadásait szétvágtam a lábát, ahogy az edzésen tanultam a tizedestől, és ráugrottam a hátára, míg mozgásképtelen volt, ezzel teljesen megöltem.

- Kész vagyok!
- Jobb oldalról! – egy másik titán rohant befelé én pedig sóhajtva megöltem azt is, majd körbe néztem, hogy van-e még a közelembe több, ekkor érkeztek meg lovakon a felmentő seregek amiért Eren ment. A százados rögtön parancsot adott, hogy adjak neki a helyzetről információt, ezért szalutálva elhadartam neki mi történik most rögtön, de a beszélgetésünknek egy titán vetett véget, amit Mikasa megölt még mielőtt a többiek kardot ránthattak volna.
- Maradjanak itt és kövesség tovább Levi és Hanji tizedes parancsát, addig mi megyünk a többiek után, JAEGER te is maradsz!
- Igenis!
- Mikor érkeztetek? – kérdeztem Mikasatól, mert rémlik, hogy Armin reggel még teljesen be volt parázva Hanji miatt.
- Délben. Akkor már az egész hely így nézett ki…senki sem maradt életben. Nem tudom mit csinál az Álló Őrség, de valakinek szét kéne rúgnia a seggüket.
- Mikasa, fel kéne menjen a falra valaki. – emlékeztette a szégyenlős fiú az eredeti tervre.
- Eren engem osztottak itt ki vezérnek szóval menj fel Riaval a falra és szóljatok honnan jönnek a titánok. Ne felejtsetek felfelé is nézni, onnan az előbb leugrott egy Abnormális.
- Oké… - a fiú puffogva mászott fel én meg sóhajtva követtem példáját, tudtam nem örül ennek a helyzetnek mert ő is gyilkolászni akar, de Mikasa meg meg akarja védeni, ezért ez a kettő eléggé üti egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése