2012. június 5.

1 Fejezet

Hírességekkel


-Szóval?-kérdezte John miközben hunyorogva méregetett
-Szóval,mi?-kérdeztem vissza vigyorogva.Eszem ágában sincs kilépni,nem most,hogy eljutottam idáig.Mondhatni vért is izzadtam.
-Add fel inkább Michi.Nem nyerhetsz ellene,mindenki tudja,hogy ő egy igazi vérbeli csaló.-Paul morogva boxolt John bordái közé minek eredményképpen John véletlenül majdnem felborította az asztalt.Furcsa mód most senki sem nevetett,pedig normális körülmények között már rég hahotáztunk volna.Ó nem,ez most harc.Már vagy két órája egy feszt mást sem csináltunk csak kártyáztunk.Az utolsó öt játszmát mind John nyerte,Paul pedig erről arra következtetett,hogy csak csalással sikerülhetett ez neki.Minden esetre most már nem szállhatok ki,túl sok pénz forog kockán.Ha vesztek is,akkor legalább elmondhatom,hogy harcoltam!
-Na mutasd mid van!
-Ezt majd este mondd a szobámba-kacsintott miközben felmutatta a két királyát-Köszönöm a játszmát Miss Michelle,de ezt nem lehet leütni.
-Fogadunk?-önelégült vigyor kíséretében fordítottam meg a kártyáimat-Ha jól tudom,akkor két ász a legerősebb.
   John arca láthatően megnyúlt és elfehéredett.Mást nem tehetett,csak bambán meredt a nyerő lapjaimra.Körülbelül 300 fontot nyertem.Számukra ez a pénz összeg nem sok,de nekem rengeteg.Mostanság hadilában álltam a pénzzel,de a fiúknak hála egy ideig nem kell e miatt aggódnom.
  Egyszerűen imádok velük lenni.Anyukám persze erre azt mondaná"Imádni Istent kell,nem halandókat lányom."Roppant egy vallálos személy,rólam pedig sajnos nem lehet elmondani ugyan ezt.A családomban anya és nagymama az egyetlenek akik vallásosak.Apa és én ritkán megyünk templomba,úgy döntöttünk,hogy ezt meg teszi helyettünk anya és nagyi is.Nagypapi már nem fog menni templomba,mivel tavaly télen halt meg.Nagyon sajnáltam mikor meghalt,rendes öreg ember volt.Egy igazi mókamenster.Nagyi igazándiból a halála után lett ez a nagyon vallásos ember,addig ő se ment gyakran misékre.
  Anya azt akarta,hogy doktor legyek,egy álma amit sose tudtam teljesíteni.Most már csak abban reménykedhet,hogy egyik unokája lesz az,de ha rajtam múlik,és ugyebár valamennyire múlik,akkor egyik se lesz orvos.Engem mindig is a zene vonzott.A klasszikustól kezdve a jazzig mindent hallgatok.Véleményem szerint a zenének minden formájával meg kell ismerkedni,ahhoz,hogy valaki értsen is valamennyit hozzá.Ebbe még igazán nem gondoltam bele,de valószínüleg a zene lehet a kapocs köztem és Paul között.Úgy emlékszem arra a napra,mintha csak tegnap lett volna.Épp kint ettem a szánalomra méltó máj pástétomos uzsonnám amikor észrevettem,hogy egy fiú bámul.Előszőr azt hittem,biztos valami aranyos lány néz,vagy csak egyszerűen elmerengett,de több szem kontaktus után rájöttem,bizony engem néz.Mint a villám csapás,úgy ütött belém a felismerés"De hiszen ez Paul!Felettem jár egy-két évfolyammal".Szép szemeinek hála sok lány oda volt érte,de mi sose kezeltük egymást több mint barátságnál.Attól a naptól kezdve elválaszhatatlanok voltunk.Olyan nekem,mint egy nagyobb tesó.Elég hamar be is mutatott többi barátjának,köztük volt John és George is.John volt talán a legismertebb fiú az iskolában,nem csak vonzó megjelenése miatt,de a zenei tudása is hozzásegített a híressége növeléséhez.Poolban mindenki tudta,hogy van egy új banda aki hírnévre vágyik The Quarrymen.A nevüket többször is megváltoztatták az évek során,John több embert ki is tessékelt-szépen mondva-a bandájából.Rengeteg időnek kellett eltelnie míg meg nem alapodtak a The Beatles néven.Mikor elutaztak a Hamburgba akkor ismerkedtek meg Ringoval,de többet erről a témáról nem is szeretnék beszélni,hiszen a többi információt meg lehet találni az újságokban,mostanság mindenhol.
  Igen,hölgyeim és uraim jóban vagyok velük,"A" Beatles-el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése